Τρίτη 29 Οκτωβρίου 2013

Χωρισμένη με παιδί,,, ο πιο λανθασμένα κοινωνικά χαρακτηρισμός,,, !!!

Χωρισμένη μητέρα σημαίνει χωρισμένη από τον πατέρα των παιδιών της,,, και μόνον από αυτόν,,, δεν σημαίνει χωρισμένη από τη ζωή,,, τη χαρά,,, τα παιδιά,,, τον εαυτό της,,,

Δυστυχώς παρότι οι τέχνες, οι επιστήμες και η τεχνολογία βρίσκονται στο απώγειο της εξέλιξης των,,, το κοινωνικό στίγμα με τις γυναίκες που ζουν χωριστά από τον πατέρα των παιδιών τους,,, τόσο για αυτές όσο και για τα παιδιά,,, ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ,,,

Υπάρχει ένας αόρατος οίκτος,,, που σπάνια εκφράζεται με λέξεις,,, και που κομματιάζει παιδιά και μητέρες,,, Λες και όλα τα παιδιά των οποίων ο πατέρας ζει,,, μαζί με τη μητέρα τους,,, έχουν ευτυχισμένη οικογενειακή ζωή,,, Λες και είναι κανόνας ότι τα παιδιά που δεν ζουν,,, μαζί με τον ένα τους γονέα είναι σίγουρα δυστυχισμένα,,, Λες και υπάρχει κάποια συνθήκη/συμβόλαιο που εξ ορισμού,,, κάνει τους ανθρώπους,,, ευτυχισμένους,,, δίχως αμοιβαία εκτίμηση,,, σεβασμό,,, αληλο-αποδοχή,,, και αλληλο-υποστήριξη,,, με ένα χαρτί γάμου,,,

Προσωπικά ουδέποτε ένιωσα χωρισμένη,,, Δεν είναι ένας χαρακτηρισμός που με περιγράφει,,, τουναντίον,,, περισσότερο από ποτέ,,, νιώθω ενωμένη με τον εσωτερικό μου εαυτό,,, την δική μου εσωτερική αλήθεια,,, και εν τέλει,,, νιώθω πιο ολοκληρωμένη όχι μόνο από τότε που ζούσα με τον φυσικό πατέρα ττης θυγατέρας μου αλλά από ΠΟΤΕ,,, Η σωστή προσφώνηση είναι «αρχηγός μονογονεϊκής οικογένειας»,,, γιατί αυτό είμαι,,,

Στη ζωή μας έχουμε,,, και παίζουμε ρόλους πολλούς,,, Είμαι άνθρωπος, πρωτίστως,,, Είμαι και μάνα,,, είμαι και γυναίκα,,, είμαι και χίλια-δυό κάθε φορά: φίλη,,, αδελφή,,, κόρη,,, εγγονή,,, δασκάλα,,, συνεργάτης,,, ορειβάτης,,, εξερευνήτρια,,, συγγραφέας,,, ζωγράφος,,, εμψυχώτρια,,, νοσοκόμα,,, θεραπεύτρια,,, ψυχολόγος,,, φιλόσοφος,,, μαγείρισσα,,, κηπουρός,,, σύντροφος,,, συνοδηγός,,, νοικοκυρά,,, αναγνώστρια,,, μπλόγκερ,,, ενεργός πολίτης,,, και άλλα,,, που δεν μου έρχονται τώρα,,, 'Ανθρωπος,,, που ζει,,, που αγαπά,,, που δημιοργεί,,, που ακούει,,, που μιλάει,,, που πράττει,,, που ερωτεύεται,,, που ονειρεύεται,,, Που αν και ποτέ ΔΕΝ του έρχονται ΟΛΑ ΕΥΚΟΛΑ,,, προφανώς,,, ΔΕΝ το βάζει ΕΥΚΟΛΑ ΚΑΤΩ,,,

Και το παιδί μου μπορεί να πορεύεται και να ζει με μία μαμά που (ας δεχθώ την φιλοσοφία σας και "δάκτυλον" σας) μπορεί να τα κάνει όλα λάθος,,, και που είναι μακριά απ’ την τελειότητα (που τόσο με πάθος διεκδικεί) αλλά που επιδιώκει να ζει την Αλήθεια της,,, επιδιώκει να είναι ο εαυτός της,,, και να τον μοιράζεται γενναιόδωρα,,, με το παιδί της και τους ανθρώπους που αγαπά,,,

Κι εσύ Αγαπητέ "άντρα"που στέκεσαι στο επίθετο χωρισμένη,,, και θεωρώντας μία Αρχηγό Μονογονεικής Οικογένειας,,, γυναίκα β' διαλογής,,, εξαγοράσιμη,,, θα σου πώ ότι η ηλικία μου και η σωματική μου ανατομία,,, μου επιτρέπει να κάνω και άλλο παιδί,,, και το ότι ατύχησα την πρώτη φορά,,, στην δική μου ζωή,,, δεν αποτελεί εγγύηση ότι ΕΣΥ ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΟΤΥΧΕΙΣ,,, στο μέλλον,,, ούτε ότι η δική μου ζωή έχει τελειώσει,,, ή πώς το λένε να δεις μερικοί,,, << καταστράφηκε >>,,, και μπορεί να έχω υποχρεώσεις περισσότερες σε ποσότητα λόγω της τεκνοποίησης σε μία χρονική περίοδο που εσύ το μόνο που σε ικανοποιεί είναι "να περνάς καλά" αλλά ταυτόχρονα,,, δεν σημαίνει ότι δεν θα έχεις κι εσύ στο μέλλον,,, ή ότι εγώ δεν θέλω να περνάω καλά,,, Σου είπε κάνεις ότι εγώ θέλω να περνάω χάλια,,, απλά επειδή έχω ξεχωρίσει τις υποχρεώσεις ,,, από την διασκέδαση,,, και έχω αποφασίσει ,,, ότι θέλω ποιότητα στη ζωή μου,,, και ότι το να γυρνάω με τον έναν και το άλλον,,, κάθε Σαββατοκύριακο,,, δεν το θεωρώ πια διασκέδαση καθότι έρχεται η ώρα που αναζητάς μια αγκαλιά και δεν υπάρχει,,, σαφώς δεν μπορώ να βγαίνω κάθε μέρα έξω,,,, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι είμαι κλεισμένη μέσα στο σπίτι μέχρι το παιδί να πάει 18 χρονών,,, Εξάλλου νομίζω ότι σε τέτοιους καιρούς,,, με την κρίση και την αβεβαιότητα,,, ούτε και εσύ μπορείς ή θες να βγαίνεις κάθε μέρα έξω,,, κι αν ακόμα μπορείς,,, λυπάμαι αλλά μόνο γυναίκες β' διαλογής θα βρείς,,, με δέκα ευρώ την ώρα,,,

Απόδειξη του ότι είμαι Αρχηγός και όχι αντικείμενο εξαγοράσιμο,,, είναι ότι δεν θα σου ζητήσω να μου "μεγαλώσεις το παιδί",,, κάθε άλλο ίσως και ΠΟΤΕ να μην το γνωρίσεις,,, διότι ίσως τελικά να μην φανείς και άξιος (μα κανείς να μην σκέφτεται αυτό,,, ),,, Ούτε θα χρειαστεί να ξοδευτείς,,, διότι τα πράγματα έχουν διαμορφωθεί έτσι από πριν εμφανιστείς εσύ,,, Κι αν τελικά Αγαπητέ "άντρα" εσύ τολμάς να κατηγοριοποιείς τις γυναίκες αυτές και να τις χαρακτηρίζεις με επίθετα όπως χωρισμένη,,, εξαγοράσιμη,,, δεύετρης διαλογής κλπ,,, να σου θυμίσω ότι εσύ δεν έχεις καν προσπαθήσει,,, να κάνεις ένα γάμο και ένα παιδί,,, με την δικαιολογία ότι «για τον άντρα είναι αλλιώς»,,, ενώ εγώ μετράω έναν γάμο,,, ένα διαζύγιο κι ένα παιδί ΑΡΙΣΤΟ κατά την έξωθεν μαρτυρία και ουχί της κουκουβάγιας (εμένα δηλαδή),,, άρα μήπως λέω εγώ τώρα ότι εγώ είμαι από την σωστή μεριά του τοίχου,,,

Με λίγα λόγια, Αγαπητοί μου αναγνώστες,,, άνδρες και γυναίκες,,, το ότι μία γυναίκα έχει ένα παιδί δεν σημαίνει ότι η γυναίκα δεν είναι άνθρωπος με θέλω και επιθυμίες,,, τουναντίον το πλείστο των περιπτώσεων είναι πολύ πιο γυναίκες από τις άλλες,,,

Απλά,,, δεν τους βγήκε,,, (ή αντιστάθηκαν στην καθυποταγή ενός άνδρα με οποιαδήποτε μορφή βίας) όπως και εσάς στο μέλλον μπορεί να μην σας βγει,,, ή  για να το πάω ακόμα πιο πέρα,,, εκείνες ΤΟΛΜΗΣΑΝ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΑΠΟ ΜΙΑ ΣΥΓΚΑΤΑΒΑΤΙΚΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΟΤΙ ΑΞΙΖΟΥΝ,,,

η υπογράφουσα
Κουτσιλέου Κ. Μαργαρίτα 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου