Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2014

<< Στενή σχέση,,, απαραίτητο να μ’ αγαπάς,,, να μ’ εμπιστεύεσαι,,, και να σου αρέσω,,, >>


... μία Ουσιαστική,,, Στενή και Επιτυχημένη σχέση,,, βασίζεται σε τρία πόδια,,, αν λείψει έστω και ένα από τα τρία,,, γκρεμίζεται... αν δεν έχει ένα από τα τρία,,, δεν λέγεται στενή,,, λέγεται απλά πορεύουσα,,, και φυσικά,,, δεν θα παραμείνει... στο χρόνο... Αγάπη,,, 'Ελξη,,, Εμπιστοσύνη,,, κι αν και στενές σχέσεις,,, δεν μπορούν να είναι όλες,,, μόνο αυτές δίνουν το αλήθινο νόημα στο δρόμο της ζωής μας...

Αγάπη λοιπόν,,, Έλξη,,, Εμπιστοσύνη,,, οι τρεις πλευρές του ανθρώπινου δεσμού,,, ακριβώς όπως και σε ένα τραπέζι,,, που λέει και ο Αγαπημένος μας Χόρχε,,, με τρία πόδια στέκεται,,, δεν μας πειράζει η έλλειψη του τέταρτου,,, αν όμως λείψει το ένα από τα τρία,,, τέλος,,, σωριάζεται χίλια κομμάτια στο πάτωμα,,,


Αν σε μια στενή σχέση,,, λείψει η αγάπη,,, ή η έλξη,,, ή η εμπιστοσύνη,,, η σχέση μας μετασχηματίζεται σε μία καλή διαπροσωπική σχέση,,, όχι δεν είναι κακό,,, ούτε λάθος,,, απλά δεν είναι η Ιδανική Στενή Σχέση που όλοι αναζητούμε στην συμπόρευση της ζωής μας,,,,

Κι αν κάποιος θέλει να συνεχίσει να αγαπάει,,, αν κάποιος θέλει να συνεχίσει να εμπιστεύεται ή αν κάποιος θέλει να συνεχίσει να τον έλκει το άλλο πρόσωπο,,, είστε λάθος.!!! Αυτά τα τρία χαρακτηριστικά δεν συνδέονται με το θέλω μας,,, πιο απλά, η αγάπη,,, η έλξη και η εμπιστοσύνη δεν εξαρτώνται από την θέληση μας,,, Δεν επιλέγω, Δεν αποφασίζω, Συμβαίνει ή δεν συμβαίνει, Αισθάνομαι ή δεν αισθάνομαι,,, όσο απλό μοιάζει,,, τόσο δραματικά οδυνηρό ή τραγικό είναι,,,

Συνεπώς, η στενή σχέση είναι κάτι που προκύπτει όταν,,, μεταξύ δύο ανθρώπων,,, συμβαίνουν και στους δύο αυτά τα τρία πράγματα,,, αγαπάμε,,, εμπιστευόμαστε,,, και μας ελκύει,,, δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα για ν’ αγαπήσουμε κάποιον που δεν αγαπάμε,,, να αρέσουμε σε κάποιον που δεν αρέσουμε,,, ή να εμπιστευτούμε κάποιον που δεν εμπιστευόμαστε,,, τίποτα όμως...

Μα θα μου πεις,,, τόσο ανεξάρτητα είναι ??? Ναι,,, θαρρώ,,, ή νιώθεις ή δεν νιώθεις,,, σίγουρα η συμπεριφορά του αποδέκτη και ο τρόπος αντίδρασης και δράσης παίζει ρόλο,,, Δεν μπορώ,,, όμως,,, να κάνω τίποτα για να νιώσω κι εγώ το ίδιο,,, για σένα,,, αν δεν προκύψει από μόνο του...

Για την Αγάπη πόσες φορές έχουμε μοιραστεί σκέψεις από δω,,, και πόσες ακόμα θα το κάνουμε,,, Μα η έλξη,,, Αγαπημένοι μου,,, όπως θέλουμε να αρέσουμε,,, θεμιτό είναι να θέλουμε και να ΜΑΣ αρέσει,,, διότι αν δεν μας αρέσει,,, οκ,,, θα έχουμε μία υπέροχη σχέση,,, επικοινωνίας, βόλτας κλπ,,, στενή όμως όχι,,, αποκλείεται... Είναι τόσο ωραίο ν’ ακούς τον άλλον να λέει: «Αυτό που μου αρέσει σ’ εσένα…»,,, κι όταν σου αρέσει,,, εξυψώνεται,,, βάλτε τον εαυτό σας και παίξτε,,, όταν αρέσετε,,, δεν ανεβαίνετε ??? έτσι ακριβώς... και η έλξη ξεχνά,,, μου αρέσεις τώρα,,, χθες ??? κάποτε ??? πέρασαν,,, για αυτό και πολλά ζευγάρια βουλιάζουν,,, μου αρέσεις τώρα,,, σήμερα,,, και το αρέσω δεν έχει μόνο σχέση με την σωματική εμφάνιση,,, έχει να κάνει με συμπεριφορά, ιδιότητες και χαρακτηριστικά προσωπικότητας,,, μου αρέσει ο τρόπος που μου συμπεριφέρεται και ο τρόπος που το εκφράζει,,, με λόγια και πράξεις,,,

Ας πάμε και στο τρίτο ποδαράκι,,, Εμπιστοσύνη,,, ξέρω αντιδράσεις,,, χάθηκε στην εποχή μας και λοιπά,,, αναπτύσσεται, κερδίζεται και πόσα ακόμα ρήματα θα προσθέσετε,,, Εγώ πάλι πιστεύω,,, πως πρέπει να στην εμπνέει,,, να υφίσταται,,, Όταν μιλάω για εμπιστοσύνη,,, με όρους οικειότητας και στενών σχέσεων,,, αναφέρομαι στη βεβαιότητα ότι δεν μου λες ψέματα,,, Μπορεί να έχεις αποφασίσει να μη μου πεις κάτι,,, να μη μοιραστείς κάτι μαζί μου,,, είναι προνόμιο και δικαίωμα σου,,, ξέρω όμως ότι δεν πρόκειται να μου πεις ψέματα,,, Αυτό που αποφασίζεις να μου πεις είναι η αλήθεια,,, ή τουλάχιστον αυτό που ειλικρινά πιστεύεις ότι είναι αλήθεια,,, Μπορεί να κάνεις λάθος,,, όμως,,, δεν μου λες ψέματα,,, ΔΕΝ διαννοούμαι να του πω ψέματα,,, αυτό.!!!

Λέμε ότι οι σχέσεις,,, δεν είναι δούναι και λαβείν,,, δεν είναι εμπορικές συναλλαγές,,, ότι πρέπει συνεχώς να δίνουμε χωρίς να μας νοιάζει αν μας δίνει κάποιος κάτι,,, ή τελικά λαμβάνουμε ένα ολόκληρο τίποτα... Νομίζουμε ότι η ύψιστη μορφή αγάπης είναι να δίνω τα πάντα,,, δίχως αντάλλαγμα,,, όμως Αγαπημένοι μου είναι άλλο να δίνω αγάπη δίχως αντάλλαγμα,,, και άλλο να αρνούμαι να πάρω ότι ο άλλος μου προσφέρει,,, Λεπτή γραμμή,,, οι περισσότεροι από μας δεν ξέρουμε καν ότι υφίσταται τέτοια γραμμή,,, Πρέπει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ,,, να καταλάβουμε πόσο κακό κάνουμε στον άλλον,,, όταν αρνούμαστε να πάρουμε αυτό που μας δίνει με την ψυχή του,,, ολόκληρη,,, Η αμοιβαία αφοσίωση αποτελεί το διαβατήριο για μία επιτυχημένη στενή σχέση,,,

Κι αν σε ένα τραπέζι που λείπει το ένα πόδι με τα υπόλοιπα τρία ισορροπεί,,, σε ένα τραπέζι με τρία πόδια,,, αν λείψει ή σπάσει το ένα από τα τρία πόδια,,, τότε το τραπέζι θα πέσει κάτω...

Ναι, δεν μπορεί ο άνθρωπος να ναι μόνος,,, η φύση δεν μας δημιούργησε να μαστε μόνοι,,, μα στενές σχέσεις είναι λίγες και σπάνιες,,, με τρία γερά και σταθερά πόδια,,, και είναι αυτές που κάνουν την ζωή μας να αξίζει,,, που τις δίνουν νόημα και αξία ύπαρξης...


η υπογράφουσα
Κουτσιλέου Κ. Μαργαρίτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου