Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2013

Καλωσορίζω σε Νοέμβρη... Αγαπημένε μου.!!!


Καλωσορίζω σε Νοέμβρη,,, Αγαπημένε μου,,, εσύ που κάθε χρόνο,,, όταν φθάνεις,,, μου θυμίζεις,,, την γέννηση μου,,,

Καλωσορίζω σε,,, και όλες τις μνήμες και αναμνήσεις που μου φέρνεις,,, μα και την λαχτάρα για τον χρόνο που θα ρθει,,,



Καλωσορίζω σε,,, με κάθε όνομα σου,,, με κάθε ιδιότητα σου,,, Βροχάρη και Σποριά,,, μα και Κρασομηνά,,, αλλά και Τρυγομηνά,,, (μήνας του λιομαζώματος),,, Μεσοσπορίτης ή Μεσοσποριά,,, (οι αγρότες βρίσκονται στο μέσο της σποράς των δημητραικών και των οσπρίων),,, Παχνιστή,,, (λόγω της πάχνης),,, Μεθυστή,,, (μιας και όσοι δοκιμάζουν τα νέα κρασιά μεθάνε),,, Ανακατεμένο,,, (γιατί οι καιρικές συνθήκες είναι ευμετάβλητες),,, Σκιγιάτη και Χαμένο,,, (αφού οι μέρες του είναι πολύ μικρές και οι νύχτες του μεγάλες),,,

Ο καιρός,,, πότε θυμίζει καλοκαίρι,,, και πότε τον επερχόμενο χειμώνα,,, Μυστηριώδης,,, Ιδιόμορφος μα και για κάποιους Μελαγχολικός,,, είναι όμως και Αισιόδοξος,,, αφού τούτο τον μήνα,,, θα ολοκληρωθεί η συγκομιδή,,,!!!


Πάνω από όλα,,, τούτος ο μήνας,,, για μας,,, τους ΜΑΝΙΑΤΕΣ,,, έχει άλλη χάρη,,, είναι ο μήνας της Ελιάς μας,,, το πιο Πολύτιμο,,, το πιο Χρυσό,,, το πιο Καθάριο,,, Αγαθό μας,,, το Ελαιόλαδο μας,,, !!!

Καλή "Συγκομιδή" Αγαπημένοι μου,,, υλικών και πνευματικών αγαθών,,,



η υπογράφουσα
Κουτσιλέου Κ. Μαργαρίτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου