Τετάρτη 2 Απριλίου 2014

Ένας Μονογονέας στην πρώτη γραμμή,,, της ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ,,, Η Αυτοδιοίκηση μας καλεί .!!!

Πέρασαν 12 χρόνια,,, 12 χρόνια πορείας ως μόνη Γονέας,,, έμαθα επώδυνα και σκληρά τι σημαίνει μάχη και αγώνας για την επιβίωση,,, έμαθα τι σημαίνει αυτοθυσία,,, έμαθα όμως και τι σημαίνει υπερχειλίζω από αγάπη,,, ως Μόνη Γονέας όπως κι εσείς,,, υπέστη τις βλαβερές συνέπειες των Κυβερνώντων τα τελευταία 4 έτη,,, έτσι αποφάσισα,,, ότι ο ρόλος μου,,, επιβάλλεται όσο ποτέ άλλοτε να διευρυνθεί,,, εκτός από Μόνη Γονέας,,, Γυναίκα,,, είμαι και πολίτης μίας κοινωνίας που καταρρέει,,, σε οικονομικό, επαγγελματικό επίπεδο μα κυρίως Αξιών,,, και μέρος αυτής της κοινωνίας η θυγατέρα μου,,, και τα δικά σας παιδιά,,, Ενεργοποιήθηκα,,, και έτσι θέτω την υποψηφιότητα μου ως Περιφερειακή Σύμβουλος στον Πειραιά με τον συνδυασμό "ΑΝΑΤΡΟΠΗ",,, με επικεφαλής αυτού,,, τον Υπ. Περιφερειάρχη Αττικής κο Πέτρο ΜΑΝΤΟΥΒΑΛΟ,,,

Κάποιοι λένε ότι η κυβέρνηση προχωράει πολύ αργά με τις διαρθρωτικές αλλαγές και υποφέρουμε όλοι εξ αυτού,,, κάποιοι άλλοι ότι το παρακάνει γιατί της το επιβάλλουν οι «κακοί» και όχι επειδή το έχουμε ανάγκη,,, Όμως όλοι μας,,, είμαι βέβαιη για αυτό,,, ανεξαρτήτου κόμματος και πολιτικής Παράταξης,,, αναζητούμε ενεργητικά λύσεις στο παρόν μας,,, σε ένα παρόν δύσκολο καθημερινά,,, και επίσης ελπίδα και όραμα για το αύριο μας και των παιδιών μας,,, και έχουμε πραγματικά ανάγκη να είναι αισιόδοξο,,, λιγότερο δυσβάσταχτο,,, και να παρέχει τις υπηρεσίες που χρειαζόμαστε υπέρ μας,,,

Ως Μόνη Γονέας γνωρίζω καλά,,, τις ανάγκες μας,,, τις δυσλειτουργίες μας,,, γνωρίζω καλά τις ελλιπείς παροχές του Κράτους για μας,,, είμαι βέβαιη ότι η Αυτοδιοίκηση απαιτεί να έχει στο δυναμικό της μία Γυναίκα με γνώση εμπειρικά και βιωματικά πλέον,,, ώστε να μπορεί να αντιμετωπίσει τα προβλήματα μας,,, πιο αποτελεσματικά... Τέλος ας μην ξεχνάμε,,, ότι είναι η πιο δυνατή απάντηση σε όλους όσους,,, μας αντιμετωπίζουν ως στίγμα,,,

Αγαπημένοι μου Μονογονείς,,, είμαστε το 25% των οικογενειών στην χώρα μας,,, το 90% εξ αυτών,,, ΓΥΝΑΙΚΕΣ,,, η ΔΥΝΑΜΗ ΜΑΣ ΑΝ ΕΝΩΘΕΙ ΕΙΝΑΙ ΙΣΧΥΡΗ... σε αυτήν μου λοιπόν την δυνατή προσπάθεια σας χρειάζομαι  όλες,,, σας περιμένω με χαρά στο προσωπικό μου προφίλ για καθημερινή ενημέρωση και ανταλλαγή σκέψεων και απόψεων,,, στην ομάδα μου και πολύ σύντομα θα σας ανακοινώσουμε ο Επικεφαλής του Συνδυασμού μας κι εγώ,,, που θα μπορούμε να ανταμώσουμε...

Παράλληλα,,, καλώ και όλους τους Συμπολίτες μου,,, ανεξαρτήτως οικογενειακής κατάστασης, κόμματος, χρώματος και πολιτικών πεποιθήσεων,,, να στηρίξουν με αγάπη,,, την προσπάθεια μας,,,

Ελάτε μαζί μας,,, γιατί είμαι πεπεισμένη,,, ότι ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΝΩΜΈΝΟΙ,,, μπορούμε και πρέπει να τα καταφέρουμε,,, ο τόπος μας ανήκει,,, η ζωή μας ανήκει,,, ας τον μεταμορφώσουμε όπως μας αξίζει .!!!


η υπογράφουσα
Κουτσιλέου Κ. Μαργαρίτα
Υπ. Περιφερειακή Σύμβ. Πειραιώς
ΑΝΑΤΡΟΠΗ Αττικής 

 
Προφίλ: https://www.facebook.com/elenimargaritak
Ομάδα: https://www.facebook.com/groups/1453671621534257/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου