Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2015

Η Μαργαρίτα Κουτσιλέου σχολιάζει το 4,5 % του Βασίλη Λεβέντη

Και ξαφνικά το πολιτικό σύστημα έφερε στην επιφάνεια την Ένωση Κεντρώων.

Εγώ πάλι θυμήθηκα ωραίες σtιγμές "τηλεοπτικές"...

Δεκαετία 90 πού λέτε, εγώ και ο αδερφός μου να γελάμε άφθονα και απίστευτα στην θρυλική εκπομπή του Λεβέντη... και σήμερα αναλογίζομαι... τότε δεν είχαμε γρήγορο internet, δεν είχαμε socia media, σκεφθείτε να είχαμε...


Και τα χρόνια περνούσαν, εγώ μεγάλωνα, και ο αδερφός μου επίσης... οι ζωές μας άλλαξαν, οι απαιτήσεις μας, οι καθημερινότητες μας... και το άφθονο γέλιο που μας προκαλούσε, οι ατάκες που λέγαμε ξανά και ξανά... τον μεταμόρφωσαν σε γραφικό.

Την Κυριακή λοιπόν, διαβάζοντας εφημερίδες, έπεσε το μάτι μου σε μία δημοσκόπηση. Έδινε στον κο Λεβέντη το 4,5 %, ποσοστό που με "εξανάγκασε" να σκεφτώ πολιτικά... να κρίνω και να τοποθετηθώ.

Αναλογίζομαι...

Κόμμα που ζητά τον σταυρό του ελληνικού λαού, την είσοδο του και ενεργή συμμετοχή του στην Βουλή.
Με απλά λόγια, να με εκπροσωπήσει.
Καταρχάς, ότι και για τα υπόλοιπα κόμματα.
Θέλω να ακούσω και να διαβάσω ποιο είναι το πρόγραμμα του για την επιτυχή έξοδο της χώρας μου από τα μνημόνια. Τρόπο και μέσο αυτής. Θέλω να ακούσω πρόγραμμα για την διαλυμμένη πλέον ΠΑΙΔΕΙΑ και ΥΓΕΙΑ. Τα σύνορα μου και το μεταναστευτικό. Την ανεργία και την ανάσταση του Ιδιωτικού Τομέα και τελικά την Ανάπτυξη.

Βασίλης Λεβέντης.
Τηλεοπτικό πρόσωπο μεν, αλλά όχι επικοινωνιακό πολιτικά.

Μα πείτε μου, γράφει στο γυαλί; Τσου.!!!

Τόσα χρόνα γνώριζε ότι ήταν στην αφάνεια, σε πολιτική αφάνεια. Παρών ήταν μόνον σε εκπομπές και μάλιστα ενώ πολλές φορές "δοκίμασε" και απέτυχε πολιτικά.

Το να επιμένεις ενώ έχεις απορριφθή τόσο έντονα και επαναλαμβανόμενα το λες και αξιοθρήνητη έλλειψη αυτογνωσίας.

23 χρόνια συμμετοχή σε εκλογικές διαδικασίες.
Εγώ ποτέ δεν άκουσα ένα άλλο όνομα εκτός του ιδίου.
Κόμμα "μονο_ατομικό" μάλλον...
23 χρόνια δήθεν Ηγέτης αυστηρά ο εαυτός του...


Οι Ηγέτες αγαπημένοι μου, οι Αληθινοί Ηγέτες έχουν γύρω τους ομάδα,,, δυνατή,,, κρίκοι αλυσίδας που δεν φοβούνται όχι μόνον να τους παρουσιάζουν αλλά να τους ευχαριστούν για την συνεργασία τους. Και ακόμα και όταν κατέβουν από το βάθρο ή όταν ηττηθούν, η ομάδα παραμένει εκεί φαινομενικά μόνον απούσα, επί της ουσίας ενεργή... και περιμένει το σύνθημα για να ξαναβγεί μπροστά (τσου επίρρημα τοπικό, μην το εκλάβετε ως το "μπροστά" το προεκλογικό σύνθημα).

Ο Αληθινός Ηγέτης χαρακτηρίζεται από ταπεινότητα... και το Εγώ Λεβέντη δεν...

Και μέσα σε όλα αυτά, και μετά από 23 χρόνια αγώνων,,, ακούω "τα έλεγε ο Λεβέντης"... έλεγε δηλαδή για τον τσοβόλα δώστα όλα... "τα έλεγε" όταν έριχνε χολή και ευχόταν να πάθουν καρκίνο οι οικογένειες Παπανδρέου και Μητσοτάκη,,, δηλαδή ποιά έλεγε;;;

Εκτός αν ξαφνικά βρήκαμε έναν ακόμα χρήσιμο ηλίθιο στο πολιτικό σκηνικό ρίξαμε φράγκα,,, χρηματοδοτήσαμε,,, φτιαξαμε λίγο την εικόνα, κοστούμι και γραβάτα, γράψαμε και βιντεάκια και οκ... έτοιμος ο Λεβέντης προφήτης πιο trendy από ποτέ... και μέρος του ελληνικού λαού,,, απογοητευμένος, πληγωμένος, αναποφάσιστος, ψάχνωντας απεγνωσμένα από κάπου να πιαστεί... (νέος σωτήρας) ρίξει ολίγον από δ ' αύτον στην κάλπη...

γνώμη μου πάντα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου