Τετάρτη 21 Αυγούστου 2013

Στο ΦΩΣ τούτης της Πανσελήνου,,,


Ήχοι,,, ασημένιοι γέμισαν τ’ άστρα,,,
Ο ουρανός στολίστηκε ντυμένος,,, νύχτα,,,
Απόψε,,, θα σου τραγουδήσω,,, άσματα Έρωτα,,,
Τα δάχτυλά μου,,, άρπα θα γίνουν για σένα,,,
Περήφανε Αετέ μου,,, Οπλαρχηγέ μου,,, Κορώνα μου,,,
Και θα αφήσουν πάνω στο κορμί σου,,,
Νότες έρωτα,,, αγγίγματα πάθους,,, νυχιές αγάπης,,,
στον ήχο της άρπας θα σου χορέψω,,,
τους πόθους σου,,, τα όνειρα σου,,, τις φαντασιώσεις σου,,,
Κρασί,,, γλυκό θα κάνω το φιλί μου,,,
Να γευτείς των χειλιών μου,,, την φλόγα,,,
Να μεθύσω τα βαθιά σου μάτια,,,
Στο φως τούτης της Πανσέληνου,,,
Θα λάμψω στο μπλε και στο ασημί,,,
Για σένα,,, για σένα μόνο,,, Περήφανε Αετέ μου,,, Οπλαρχηγέ μου,,, Κορώνα μου,,,
Απόψε,,, θα γίνεις δικός μου,,,
Στου φεγγαριού τον κύκλο,,, αιχμάλωτός μου,,, ~

η υπογράφουσα
Κουτσιλέου Κ. Μαργαρίτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου