Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2015

Άκου λοιπόν τι ζήτησα...

Τι ζήτησα;;; Να 'σαι η άνοιξη μου για να μην κρυώνω...

Τι ζήτησα;;; Να 'σαι η βροχή μου για να σε οσφραίνομαι,,, να ακουμπάς το δέρμα μου,,, στάλα,,, στάλα...

Τι ζήτησα;;; Να 'σαι η θάλασσα μου,,, να κολυμπώ στο γαλάζιο σου,,, να απελευθερώνομαι από τα δεσμά μίας ζωής μονότονης...


Τι ζήτησα;;; Να 'σαι δρομάκι,,, πλακώστρο,,, να σε διαβαίνω,,, πέτρα,,, πέτρα...

Τι ζήτησα;;; Να 'σαι εκείνο το τραγούδι,,, που κάθε νύχτα θα με νανουρίζει,,, κάθε που θα λείπεις...

Τι ζήτησα;;; Να 'σαι το χαμόγελο μου,,, αυτό που δημιουργείς αναίτια,,, δίχως σκέψη και συνείδηση όταν το βλέμμα σου καρφώνεται πάνω στα μάτια μου...

Τι ζήτησα;;; Να 'σαι το όνειρο μου,,, κι όταν ακουμπώ στο μαξιλάρι μου τα βράδυα,,, να σε βλέπω πλάι μου...

Τι ζήτησα;;; Να 'σαι εκείνη η Ψυχή,,, που κανείς δεν τόλμησε να αγγίξει...

Τι ζήτησα;;; Να 'σαι η σκιά μου,,, η σιωπηλή,,, ακέραιη,,, αρχοντική,,, κυρίαρχη,,, επιβλητική,,, σοφή και συνετή...

Τι ζήτησα;;; Ένα δρόμο,,, παράλληλο,,, να περπατάμε,,, ΕΣΥ κι Εγώ,,, πλάι πλάι και να μαζεύουμε... Στιγμές...

Τι ζήτησα;;; Μάλλον,,, ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ θα ζήτησα,,, τόσο ψηλά που δεν τα έφθανα,,, τόσο ακριβά,,, που δεν είχα,,, να τα πάρω,,, τόσο μακρυά,,, που δεν πρόλαβα τον χρόνο,,, να σε φθάσω,,, τόσα πολλά... που όμως ΤΑ ΑΞΙΖΑ...!!!


η υπογράφουσα
Κουτσιλέου Κ. Μαργαρίτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου