Δευτέρα 23 Φεβρουαρίου 2015

Ένας διάβολος... μέσα μας .!!!

Το ΕΓΩ δεν είναι τίποτα άλλο παρά η χείριστη απάτη αυτοπεποίθησης που θα μπορούσαμε να φανταστούμε,,, πολύ απλά γιατί τις απάτες δεν τις βλέπουμε,,, γιατί δεν το βλέπουμε,,,

Το ΕΓΩ όμως λησμονάμε ότι κρύβεται στο πιο απομακρυσμένο μέρος του εαυτού μας,,, ΜΕΣΑ ΜΑΣ,,, Παίρνει λοιπόν τις σκέψεις μας και τις μεταμορφώνει ως δικές μας,,,, υιοθετώντας τες,,, Τα συναισθήματα επίσης,,, Νομίζεις ότι είσαι εσύ,,, Νιώθεις Αγάπη,,, είσαι Αγάπη,,, Νιώθεις Πόνο,,, είσαι Πόνος,,, Νιώθεις Ζήλια,,, είσαι Ζήλια,,, Ο διαχωρισμός δεν συμπορεύται με το ΕΓΩ,,, μόνο με το ΕΜΕΙΣ,,,
 

Η ανάγκη προστασίας του ΕΓΩ του ανθρώπου δεν γνωρίζει όρια,,, ποια όρια όταν υιοθετούμε σκέψεις και συναισθηματα που εν τέλει είναι το ΕΓΩ μας,,, Προκειμένου να μην πληγωθεί το ΕΓΩ μας,,, σκοτώνουμε ακόμα και τα πιο δυνατά συναισθήματα,,, δεχόμεθα το ψέμα και το φοράμε ως αλήθεια,,, βλέπουμε και ακούμε,,, αυτά που θέλει το ΕΓΩ μας,,, 

Αυτό είναι φυλακή,,, Φυλακισμένοι στο ΕΓΩ μας,,, Δεν το ξέρουμε,,, το αγνοούμε,,, αφού δεν ξέρουμε ότι υπάρχει το ΕΓΩ,,, Κι αν μας το πούνε,,, δεν θα τους ακούσουμε,,, πολύ απλά γιατί δεν ξέρουμε ότι είναι το ΕΓΩ μας,,, και αυτό είναι που δεν τους επιτρέπει,,, να βλέπουν,,, να ακούν,,, και να αισθάνονται,,, Το μυαλό,,, δύσκολα αποδέχεται ότι υπάρχει κάτι πέρα από αυτό,,, Κάτι πιο ικανό,,, να διακρίνει την αλήθεια εντός της αλήθειας,,, 

Στη θρησκεία,,, το ΕΓΩ φανερώνεται ως ο διάβολος,,, Για σκεφτείτε,,, το ΕΓΩ μας,,, είμαστε ο Διάβολος μας,,, Φυσικά,,, κανείς δεν συνειδητοποιεί πόσο έξυπνο είναι το ΕΓΩ,,, καθώς έπλασε το διάβολο για να κατηγορείται κάποιος άλλος,,, Δημιουργώντας ένα φανταστικό εχθρό,,, δημιουργούμε έναν απτό εχθρό,,, Ο παράγων της γέννησης του ΕΓΩ,,, Δεν υπάρχει εξωτερικός εχθρός,,, ό,τι κι αν λέει η φωνή μέσα μας,,. Κάθε αντίληψη εχθρού,,, είναι προβολή του ΕΓΩ ως εχθρού,,, 

Στην πραγματικότητα,,, οι εξωτερικοί εχθροί μας είναι δημιουργήματά μας,,, κι ο μεγαλύτερος εχθρός μας είναι το ΕΓΩ μας,,, και το χειρότερο,,, τους ανθρώπους που πορεύονται στην ζωή τους δίχως ΕΓΩ,,, τους πολεμάμε......


η υπογράφουσα
Κουτσιλέου Κ. Μαργαρίτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου