Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2014

Μαντούβαλος: Θα σε φτύσω κατάμουτρα Βασίλη Μιχαλολιάκο.

Αποκλειστική συνέντευξη έδωσε ο Πέτρος Μαντούβαλος, στο mellon.gr, λίγες ώρες μετά την ομόφωνη απόφαση ανακριτή -εισαγγελέα, για ελεύθερος χωρίς κανένα περιοριστικό μέτρο, αμέσως μετά την απολογία του, για απόπειρα ανθρωποκτονίας σε βάρος του Βασίλη Μιχαλολιάκου.

Είπε λοιπόν ο Πέτρος Μαντούβαλος :
<< Καιρό τώρα υπέμενα οργανωμένες επιθέσεις του κακοποιού της πολιτικής Βασίλη Μιχαλολιάκου του φυγόδικου και φυγόποινου κακοποιού Γιάννη Μπολέτση, οι οποίοι ευρισκόμενοι σε απόλυτη συστοιχία, με δόλιο τρόπο απεργάζοντο την πολιτική, ηθική και την φυσική εξόντωση μου.

Ο Μιχαλολιάκος, έχει μία εντελώς λανθασμένη και επικίνδυνη άποψη, για το πως πρέπει να συμπεριφέρεται για να εξοντώσει τους πολιτικούς του αντιπάλους.

Στα κείμενα του, γιά να με καταστήσει δολοφόνο του, δεν δίστασε να εμπλέξει, τους Προκόπη Παυλόπουλο, Δημήτρη Σιούφα, Σωκράτη Κοσμίδη, Γιώργο Αγγελάκο, τον Σύρο (της Αντιτρομοκρατικής) τον Μπαλτάκο κ.α, οι οποίοι τον διέψευσαν ενώπιον του ανακριτή, λέγοντας τον, αδίστακτο και ότι χρησιμοποιεί ελεεινούς τρόπους.>>

Και συνεχίζει ο Πέτρος Μαντούβαλος:
<< Ο Κακοποιός της πολιτικής, Βασίλης Μιχαλολιάκος, τον οποίο έκανα Δήμαρχο Πειραιά, και για αυτό με ευχαρίστησε ο Αντώνης Σαμαράς, συνέπλευσε απολύτως με τον κακοποιό Μπολέτση και δεν δίστασαν να βλάψουν εμένα, και την οικογένεια μου, με αφορμή την απόπειρα δολοφονίας του και του αδελφού του Κυριάκου, την οποία απόπειρα καταδικάζω απερίφραστα και λυπάμαι για το γεγονός. >>

Στο ερώτημα τι θα πράξει πολιτικά, απαντά :
<< Γιά το πότε θα αποσυρθώ από την πολιτική και επαγγελματική μου πορεία θα το αποφασίσω εγώ και ο Πειραϊκός λαός που με ψηφίζει και με αγαπά. >>

Του ζητάμε να μας πεί ποιά τα επακόλουθα αυτής της περιπέτειας του από τον Μιχαλολιάκο και με συγκίνηση λέει:
<< Από το αίσχος και τις ελεεινές έγγραφες διαδόσεις Μιχαλολιάκου και Μπολέτση έχασα τον πατέρα μου Σταύρο Μαντούβαλο, αρρώστησε η μητέρα μου και ταλαιπωρήθηκε από αυτούς τους άθλιους όλη μου η οικογένειά.
Το αίσχος τους λοιπόν αυτό, θα πρέπει να το γνωρίζει ο Πειραϊκός λαός και όλοι οι Έλληνες πολίτες, αλλά και ο πρωθυπουργός της χώρας, πού με την ανιδιοτελή συνδρομή μου κέρδισε τον μοναδικό μεγάλο Δήμο της Χώρας, τον Πειραιά. >>

Τι θα πράξετε από εδώ και στο εξής κύριε Μαντούβαλε;
<< Ειλικρινά θέλω να συγχωρήσω τον Μιχαλολιάκο αλλά δεν μπορώ, γιατί εκτός από όλα αυτά, όταν κλήθηκα για απολογία για την οργανωμένη εγκληματική πράξη εξόντωσης μου, έμαθα ότι συνδέεται (Μιχαλολιάκος -Μπολέτσης) και με την υπόθεση, της αθωωσής μου, την αναίρεση και την καταδίκη μου.
Θέλω να δω τον Μιχαλολιάκο καταπρόσωπο στην πλατεία Κοραή ή αλλού, για να τον φτύσω στα μούτρα, όσοι κουμπουροφόροι και άν τον φυλάνε.
Αυτούς τους άθλιους, Μιχαλολιάκο και Μπολέτση, τους παραδίδω στην κρίση του Πειραϊκού Λαού και στην Ελληνική Δικαιοσύνη. >>

πηγή: www.mellon.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου