Τετάρτη 12 Αυγούστου 2015

Απόψε πέφτει Αστέρια - Περσείδες

Απόψε... μέσα στην καρδιά του καλοκαιριού, αργά το βράδυ... προς ξημερώματα Πέμπτης στον νυχτερινό ουρανό του βορείου ημισφαιρίου θα αποκορυφωθεί η πιο εντυπωσιακή βροχή από «πεφταστέρια», διάττοντες Περσείδες.

Οι Περσείδες θεωρούνται μία από τις πιο εντυπωσιακές βροχές διαττόντων του έτους, καθώς τα «πεφταστέρια» τους είναι κατ' εξοχήν γρήγορα και φωτεινά, συχνά με μακριές πύρινες «ουρές».


Μία ανάλυση της NASA για τα έτη 2008-2013 δείχνει πως οι Περσείδες παράγουν περισσότερα φωτεινά μετέωρα από κάθε άλλη βροχή διαττόντων. Εμφανίζονται σε σχεδόν όλα τα σημεία του ουρανού και όχι σε ένα συγκεκριμένο, μολονότι αρχικά φαίνονταν να προέρχονται από την περιοχή του αστερισμού του Περσέα, από όπου πήραν και το όνομά τους, όπως μετέδωσε το Αθηναϊκό Πρακτορείο.

Τα συγκεκριμένα μετέωρα αρχίζουν να πέφτουν σε αραιή μορφή στα μέσα Ιουλίου, πυκνώνουν σταδιακά και διαρκούν σχεδόν έως το τέλος του Αυγούστου. Όσο πιο κοντά στην ώρα που χαράζει, τόσο πιθανότερο είναι να δει κανείς με γυμνά μάτια τα συγκεκριμένα «πεφταστέρια» οπουδήποτε στον ουρανό.


Για αυτό κι εγώ απόψε κοιτώντας Τον θα πω... << ,,, τα ρόδα μου,,, τα δικά μου ρόδα ανυποψίαστα,,, κυλούν στις ράγες,,, του κορμιού μου,,, πεφταστέρι μου,,, ποιό ξημέρωμα,,, θα ρθει να τα ανθίσει ;;; πεφταστέρι μου,,, ποιά νύχτα θα τα μεγαλώσει;;; και οι ευωδίες του θα μοσχομυρίσουν το φλεγόμενο κορμί μου;;; >>

Όμορφη βραδιά Αγαπημένοι μου... και να θυμάστε κάθε πεφταστέρι,,, ένα όνειρο που θα γίνει πραγματικότητα... Απολαύστε "την βροχή"...!!!


Πέφτουν τ’ αστέρια στη γη
Δε ξέρω πως και γιατί
Λένε πως είναι απλά
Πέτρες που πήραν φωτιά
Μια φωτιά…

Φλόγες που πέφτουν βροχή
Τ’ αστέρια κάνε μια ευχή
Δε ξέρω που να σταθώ
Και στο αντίθετο ρεύμα περνώ...

Πάρε με μες τη βροχή
Να μείνει πίσω του κόσμου η βουή
Μόνο φίλα με, φίλα με εσύ...

Κλείσε τα μάτια τ’ αυτιά
Κι αγκάλιασε με σφιχτά
Πιο σφιχτά…

https://www.youtube.com/watch?v=YKwQ8KYNceQ

η υπογράφουσα 
Κουτσιλέου Κ. Μαργαρίτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου